ellismamma

2013-06-02
23:50:55

helg
Ja då var helgen också över, pust!!

I lördags hjälpte vi mamma att flytta så det var full rulle hela dagen Kom hem vid 9 tiden på kvällen och upptäcker att ellinors nål i porten inte satt bra och hade blödit.
Ringde farmor som är mer insatt i detta och hon kom och kikade. Hon ringde avdelningen i Lund och det bestämdes att nålen skulle plockas.
Så jag ringde avd. imorse och vi fick besked att vi skulle komma ner vid 2. Så fick hon en ny nål.

Det är eb jobbig tid just nu. Ellinor har gråtit hysteriskt två dagar (när vi plocka nålen och när ny sattes) och det tär på mitt psyke. Jag vill bara kasta med allt runt mig, slå på saker, skricka och gråta med henne. För det är inte rättvist. Inget barn ska behöva gå igenom detta.
Jag lider så med henne. Önskar så jag kunde ändra på saker och ting.
Men jag kan inte göra ett skit mer än sitta och se på, försöka trösta min stackars lilla dotter.
Hon är tapper och modig. Tur är väl det för hon föddes in i en fajt jag hoppas hon vinner.
Älskade dotter <3

Så nästa helg när kuren är över hoppas jag vi slippper detta på länge så vi båda kan återhämta oss. Jag känner hur mitt psyke inte pallar mer. Hur min kropp försöker säga ifrån. Men envis som jag är tar jag alltid ett djupt andetag biter mig i läppen och fortsätter kämpa. Det är sån jag är. Envis, stark.

Nu ska jag försöka sova lite innan klockan ringer för medicin eller Jamie vaknar för ammning.

Natti.vi hörs...








Kommentar:
#1: Matilda

Jag är så ledsen att ni ska utsättas för detta, Jag önskar att jag kunde byta lungor med Ellis så hon kunde leva som en snart fyra årig tjej ska göra..
INGEN ska behöva gå igenom de här som ni gör!
Jag önskar jag kunde göra något!
Älskade ängel jag vill hjälpa dig/er!
Världens största kram..
Saknar dig!
<33

2013-06-03 @ 00:20:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: