ellismamma

2013-05-08
17:22:52

dagarna går...
Ja precis som rubriken säger går dagarna framåt.
Vi vart i stan hos min pappa och bakade igår, sen idag vart vi hos min mamma och hälsade på en släkting från stockholm!
Nu är vi påväg hem och jag är trött! Så imorgon ska jag inte göra många knop för sen fredag ska jag storstäda för lördag firar vi mig och emil eftersom jag fyller år den 10de och emil den 15de så vi ska ha familjen över.
Sen söndag ska vi på kalas för min systerson, det är första gången på flera år som jag får träffa honom pga han varit omhändertagen. Men nu är han hos sin pappa igen! Underbart.

Igår när jag kom hem från stan hade min älskade pojkvän köpt en tidig present till mig, en systemkamera. Jag är lyckligast i världen som har en så fin sambo, han är bäst & jag älskar honom mer än det går att beskriva. <3

Vi hörs!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: