ellismamma

2013-05-03
21:01:25

Helgen! :D
Tjena, idag är jag på bra humör! Helgen ska bli toppen!
 
Idag, just nu, är Ellinor på Cirkus Scott med pappa. Skönt hon får lite egentid! 
Sen imorgon ska jag och barnen till en av mina bästa vänner över dagen, Tove. Barnen ska leka och vi ska umgås och snacka. Ska bli så kul. & Ellinor ser fram emot det, att få leka med Marlene och Emma och få se deras lillebror som bara är tre veckor yngre än lilla Jamie.
Sen hämtar min mamma mig där vid fem och så ska jag och barnen sova hos mamma över natten för min storasyster Lena är nere och hälsa på över helgen. Ska bli kul och träffa henne igen, är så stolt över det hon gör och allt arbete och alla framsteg hon tar. <3 Älskar att äntligen ha en storasyster på riktigt!
 
Nåja nu ska jag fortsätta här, har packat allt inför imorgon. Inte lite saker man måste ha med när två barn med en själv ska sova borta, speciellt med tanke på alla Ellinors mediciner och inhalations saker. 
Men alltid kul när det händer lite saker i vardagen.
 
Vi har en liten honkatt som behöver nytt hem om någon läsare känner någon som söker, hon är supersnäll men liite resarverad i början. Funkar bra med hundar och barn. Varit utekatt innan och hon trivs inte riktigt hos oss sen Jamie kom och här har blivit lite "trångt" för henne. Hon sköter lådan bra men kissar på Jamies saker tyvärr, så gissar på hon protesterar lite. Hon är snart 4år och kastrerad.
 
Hoppas alla har en trevlig kväll, vi hörs.....
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: