ellismamma

2013-05-20
09:31:01

ny vecka!
Hej. Helgen har varit mysig, Ellinor sov hos morfar och moster lördag till söndag och så var vi på kalas hos min farbror på söndagen :)

Vi skulle ju egentligen blivit inlagda idag för operation imorgon men det blev inställt pga underbemmaningn.
Jättetrist för jag hade ju ställt in mig på detta och nu får vi gå och vänta på nytt!
Men även skönt på ett annat vis för vill ju inte gå igenom detta och se Ellinor sövas o må dåligt :/
Men men vi får väl se....

Vi har nya planer denna vecka, imorgon blir det först föräldrarträff på familjecentralen sen vidare till stan. Först synsam sen väla.
Onsdag ska Ellinor på utflykt till ängelholm med sitt dagis. Spännande!

Nu ska jag mysa med Jamie, Ellis e ju på dagis och leker :)

vi höööörs!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: