ellismamma

2013-05-21
12:35:53

ny operationstid
Ja idag fick vi ny operationstid till Ellinor, den 28:de på dagkirurgen. Men ingen plats på någon avdelning så vi får väl se hur dem löser det.
Hela denna situation börjar tära, all väntan och all oro. Vill bara få det överstökat så hon kan få igång sin behandling och bli "bättre".
Jag är så frustrerad på allt just nu, men det är väl all väntan och att inte veta som gör det. Sen hatar jag att hon ska behöva gå igenom detta, hon är bara 3år. Det gör lite ont i ens mammahjärta när man ser vad denna jävla sjukdom tvingar henne genomlida. Hade jag kunnat hade jag bytt med henne, direkt! Inget barn förtjänar detta. & så är det bara början, det suger.
Ibland vill jag bara skrika rätt ut, livet är allt bra orättvist!

vi hörs...




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: