ellismamma

2013-06-03
22:58:18

Sjukhus & radhus
Hello.
Idag har vi varit och skrivit på papper för ett radhus här i Billesholm! :)
Vi gjorde det att Ellinor fick vara med sin farmor och faster under tiden och dem skulle ner till sjukhuset i Lund med faster som har samma sjukdom som Ellinor. Så vi kunde läsa och fixa med alla papper hos mäklaren, banken och vår nuvarande hyredvärd i lugn och ro.
Men Ellinors lilla resa ner slutade på akuten för hennes del, för läkaren (faster & Ellis har samma) tyckte inte hennes operationssår på halsen såg bra ut så de blev skickade till akuten. Där satt de mestadels av eftermiddagen och kvällen. Togs prover och skit.
Men de fick till slut komma hem, med fortsatt behandling men vi ska ner imorgon IGEN för kontraströntgen då de tror slangen i halsen ligger fel. SUCK!
Så vi får väl se vad morgondagen säger, HOPPAS verkligen den ligger okej så vi slipper ett ingrepp till på min stackars lilla tös. Lider så hemskt med henne, förstår inte varför hon ska ha sån hemsk otur jämt...
 
Aja, jättesnällt av farmor och faster att fixa allt där nere eftersom jag var lite fast här uppe i Billeshåla. 
Men det är lite jobbigt för mig, jag har sånt kontrollbehov när det gäller Ellinors sjukdom/mediciner/sjukhusvistelser att jag vill så gärna vara med hela tiden på allt för kunna höra vad som sägs, bestäms och ge rätt info.
Så det var tufft för mig men jag stod ut :)
Jag fick lite ensam till med Jamie, vilket alltid e mysigt. Vi badade och myste i soffan <3
Hann även tvätta och hänga lite samt vika lite :)
 
Nu ska jag strax bort de sista droppet på Ellis och spola rent slangen innan jag hoppar i säng. 
Imorgon blir det BVC, MVC och sen Lunds sjukhus för kontraströntgen sen sist ska jag till stan och sova där med barnen för min lillasyster tar studenten på onsdag. & min storasyster från göteborg kommer ner :)
 
Vi hööörs!
 
finaste syrran på balen förra veckan <3
 
finaste lillfisen på sjukhuset  förra veckan <3
 
min tappra tös <3

Kommentar:
#1: Jessica

Hehe där är ju jag ! :D

2013-06-17 @ 21:15:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: