ellismamma

2011-07-17
18:47:38

Hm, ångest?
Jo inatt hade jag nog den kraftigaste ångesten på längee...
Jag & Emil kom hem efter varit o sett HP på entre i malmö och sen kollat street race.
Vi var väl hemma vid tolv tiden och jag hoppa rätt fort i säng för hela min kropp kämpa emot
att vara vaken o stå upp! :S
Men jag låg där i sängen o kände hur hela kroppen bara fylldes med massa strunt, hela jag blev
stel som en pinne och mina tankar snurrade på helvarv. 
Jag blev så ledsen av de tankar jag tänkte, på det jag kände.
Jag vet hur fel jag gör, så fruktansvärt fel. Men jag står tydligen inte till o välja själv, känns de som.
Min situation, som jag sagt innan, e så jäkla speciell så det går & jag vill inte förklara.
Det är något mellan oss, mig.
Men jag låg där i sängen o mådde sämre o sämre och till slut hade jag så ont i huvudet att jag tog kraft till o resa mig för gå ut o ta ipren o dricka lite. Men jag stod där i köket och skakade så om händerna och hade gråten i halsen o lungorna kändes som två tickande bomber. Men jag fick i mig mina ipren sen satte jag mig vid datorn o försökte samla mig.
Jag känner mig så hemks, så dålig. Allt jag kämpat o byggt för de rasar igen, igen o igen. 
När är det min tur att få vara glad & lycklig? Det höll ju inte så länge efter jag fick Ellinor för
den jävla horan som blandade sig i vårt liv, fyfan vad jag vill hon ska straffas. Fyfan.
Önskar hon kunde få känna min smärta jag levde med så länge efter allt, alla sömnlösa nätter, alla tårar.
Att sitta där med ett nyfött barn i famnen o helt plötsligt inte veta hur ens framtid ser ut.
Sen när allt väl lägger sig och man kan gå vidare, allt löser sig. Ah då kommer till slut något annat.
Igen igen och igen blir jag bruten på mitten och slängd på marken som en gamal trasa.
Jag lyckas var gång precis ställa mig och tro allt kanske e på väg o bli bra så pang, smäller det.
Jag är kanske bara dömd till o misslyckas helt enkelt, jag vet inte.
Just nu vet jag inte mycket, jag vill bara få ordning på allt o må bra.
Men det är lättare sagt än gjort.....

Nåja, nästa vecka blir de stallet tis o tors, tvättstugan ons o sen träffa min fina vän Matilda<3 
Sen fårvi se vad de andra dagarna ger, men något blir det nog. vill inte sitta hemma o grubbla sönder =)

xoxo J

Kommentar:
#1: Matilda

Finaste ängel♥

Jag vill inte att du ska må dåligt :/

Vi ses på onsdag♥

2011-07-18 @ 12:45:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: