ellismamma

2011-07-14
22:25:52

Hoppelihopp
Tjena. Jag hann aldrig uppdatera igår, eller snarare hade ingen lust eftersom gårdagen spårade ur rätt rejält.
Ja, jag vet inte vad jag ska säga, tycka, tänka eller känna längre. När jag tror det börjat bli bättre såå som en blixt från klar himel får jag ett slag i huvudet för trott de. Nej jag vet inte.
Jag sitter i en situiation jag inte kan hantera, eller som jag inte vet hur jag ska hantera.
Det plågar min invändigt, det gnager ihjäl min själ. Jag vet seriöst inte vad jag vill göra eller borde göra eller ska göra. Jag bara flyter vidare, rädd för förändring. Rädd för en oviss framtid.
Egentligen vet jag vad jag borde göra, vilket vore bäst för oss båda. Men samtidigt är där något som tar emot.
Ska jag ge upp allt vi kömpat för de senaste två åren bara sådär? Jag e en envis tjej, jag ger inte upp förens jag ligger blodig på marken och inte har något annat val än ge upp. Jag vet inte.
Där är så mycket tankar o känslor att jag bara stänger av, jag orkar inte känna och jag orkar inte tänka. Så är det.

Nej nu ska jag sova. xoxo J

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: